Abych se přiznal, tak jsem do něho neměl moc chuti jit, ale ty Tvé fotky mě dostaly, je to podle mě model, který se bude v každé sbírce vyjímat
Le Mans aj.
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Re: Le Mans aj.
Sváťo, díky za detailní fotky Nissanu R390 GT1 Le Mans 1997 AUTOart.
Abych se přiznal, tak jsem do něho neměl moc chuti jit, ale ty Tvé fotky mě dostaly, je to podle mě model, který se bude v každé sbírce vyjímat
.
Abych se přiznal, tak jsem do něho neměl moc chuti jit, ale ty Tvé fotky mě dostaly, je to podle mě model, který se bude v každé sbírce vyjímat
- hurvajs
- Příspěvky: 2711
- Registrován: 02 kvě 2009, 08:10
- Bydliště: Zlínský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Le Mans aj.
Svato krásná série Mater 

Re: Le Mans aj.
Dík Libore,ještě je na cestě jedna-prodloužená verze z r.1972 
Re: Le Mans aj.
Fak su super, to boli pekne roky v Le Mans. A nie len v Le Mans.sva57 píše:Vítězné Matry 670 z Le Mans 1972 - 1974
Re: Le Mans aj.
To jo,ještě by to chtělo doplnit o nějaké Alfy 33 TT3-až je někdo vyrobí 
Re: Le Mans aj.
NISSAN R390 GT1 z Le Mans 1997 od AA Signature v podrobnějších foto :
























Re: Le Mans aj.
AUTOart Signature a Japonci v Le Mans / NISSAN R390 GT1 1997 a MAZDA 787B 1991 :
Nafotil jsem podrobněji také Mazdu, více fotek v mém albu Photobucket....





Nafotil jsem podrobněji také Mazdu, více fotek v mém albu Photobucket....





Re: Le Mans aj.
Pěkný,akorát generačně někde jinde a byly to úplně odlišné skupiny-Mazda C a Nissan GT1 
K té Mazdě by se hodil Nissan R 89-90 V (Exoto)
K té Mazdě by se hodil Nissan R 89-90 V (Exoto)
Re: Le Mans aj.
Mě šlo o to, postavit vedle sebe dva AA Signature, navíc oba Japonci a oba z Le Mans.
Modely různých výrobců nerad míchám dohromady.
To, že jsou každý jiné období a jiná skupina, je mi fuk. Všechny ty skupiny, jak je FIA v průběhu mistrovství sportovních vozů vyhlašovala, pak zase rušila, "čím více skupin, tím lépe" až byl nakonec skoro každý kdo startoval vítězem ve své skupině....až úspěšně FIA zlikvidovala celý seriál, považuju za naprosto nepodstatné a nesmyslné. Už svou definicí je skupina GT1 absolutní nesmysl, viz homologované silniční vozy GT1 jako vedlejší produkt a úlitba pravidlům.
Modely různých výrobců nerad míchám dohromady.
To, že jsou každý jiné období a jiná skupina, je mi fuk. Všechny ty skupiny, jak je FIA v průběhu mistrovství sportovních vozů vyhlašovala, pak zase rušila, "čím více skupin, tím lépe" až byl nakonec skoro každý kdo startoval vítězem ve své skupině....až úspěšně FIA zlikvidovala celý seriál, považuju za naprosto nepodstatné a nesmyslné. Už svou definicí je skupina GT1 absolutní nesmysl, viz homologované silniční vozy GT1 jako vedlejší produkt a úlitba pravidlům.
