Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Vsadim se, že u náš budou všechny kousky
.Tatra byla snad ve všech trafikách
.
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Praha - Lady nejsou, na trase Florenc - Národní jen v Bílé Labuti, Tatry také zmizely hned.
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Do Prostějova dorazila Lada v sobotu- do "mé" trafiky jen pár kousků, měl jsem to naštěstí odloženo.
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Docela by mě zajímalo srovnání Lady s IST.Fricoolinek píše:Tak jsem si porovnal Tatru 603 od IXA za 690 Kč s Tatrou 603 z Kultovek za 69 Kč.
Rozdíly:
1. Boční blinkry (u IXA jsou větší a světlejší, u Kultovek ...
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Tak koukám, že o kultovky je pěkný boj.
To budou mít překupníci radost.
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Retroautok Nr. 12 Fiat 126p


Moje modely : https://picasaweb.google.com/1116688743 ... /Modely143
-
Fricoolinek
- Příspěvky: 600
- Registrován: 01 kvě 2009, 23:54
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Trochu jsem si udělal dneska tůru po trafikách v Praze, vesměs centrum, z jedenácti trafik (vč. oddělení tiskovin v Tescu) měli kultovky v jedný. Měli tam tři kousky, tak jsem to vzal všechno. Až o chvíli pozdějc mi došlo, že to asi nebylo úplně fer vůči ostatnim zájemcu, na který se třeba kvůli mne už nedostalo.
Tak si vlastně řikám, že tý (ne)dostupnosti se nedá divit. Je to přeci nostalgická kolekce, tak i její dostupnost musí být trochu "jako za starejch časů".
Ale příde mi, že taková "podpultovka", jako jsou teď ty kultovky, byl naposled před 30 lety Čtyřlístek. 
Tak si vlastně řikám, že tý (ne)dostupnosti se nedá divit. Je to přeci nostalgická kolekce, tak i její dostupnost musí být trochu "jako za starejch časů".
-
rudamik2903
- Příspěvky: 197
- Registrován: 02 kvě 2009, 12:32
- Bydliště: Kroměříž
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
No, já, když si vzpomenu na návštěvu takového "Mladého technika" neboli Modeláře před takovými 15 - 20 lety, tak tehdy bylo podpultovka snad všechno

Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
IST má oproti kultovkám:marklukes píše: Docela by mě zajímalo srovnání Lady s IST.
1.tenčí stěrače
2.propracovanější přední masku
3.větrací otvory pod přední maskou
4.černé chladící otvory na přední kapotě
5. černě lemované výstupky předního a zadního nárazníku
6.boční spodní stříbrná lišta
7.na zadním bočním sloupku černý "plast" lemovaný stříbrnou barvou
8.dvojbarevné přední blinkry
9. výfuk je částečně stříbrný a částečně černý (u kultovky celý stříbrný)
10. stříbrný zámek na kufru
11.stříbrná linka rozdělující zadní světla na dvě části)
12. nápis lada v azbuce (kultovka má v latince)
13. lepší lak
nevím jak to je s palubovkou...
Re: Kultovní auta ČSSR/Kultowe auta PRL/Retroautók/Autolegendy
Pánove neví někdo jaké budou nasledovat typy aut po Trabantu který ma vyjít 31.5. 2010.