F 410 1956 vs.1957
Ferrari
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Re: Ferrari
Tady mi něco u Mattelu nehraje.
Větrací otvory v blatníku a jejich počet mřížek. Více mřížek - 4 měly vozy Series I , méně mřížek - 3 měly vozy Series II. Stejně tak tvar zadních svítilen. Na té zlaté je trojúhelníkový, přesně jak ho měly vozy Series I , na té stříbrné obdélnikový zapuštěný níže v blatníku, přesně jak ho měly vozy Series II.
Označení roku by tedy mělo být právě naopak, stříbrná Series II 1957 a zlatá Series I 1956.
Dokonce si dovolím tvrdit, že ta zlatá a vínovou střechou je posledním vozem vyrobeným v Series I č.šasi 0501 , tedy jasný rok 1956.
Také ta druhá Mattelácká vínově červená, kterou označují jako 1957 je předposledním vozem Series I č.šasi 0499. Perlička tady je, že tyto jediné 2 poslední vozy Series I už byly postaveny na zkráceném rozvoru Series II 2600mm. Předtím to bylo 2800mm. Takže si mohl Mattel dovolit využít stávající formu a stejné rozvory u všech Matteláckých modelů jsou správně. Jen se trochu poletlo to pořadí a ty roky.
Větrací otvory v blatníku a jejich počet mřížek. Více mřížek - 4 měly vozy Series I , méně mřížek - 3 měly vozy Series II. Stejně tak tvar zadních svítilen. Na té zlaté je trojúhelníkový, přesně jak ho měly vozy Series I , na té stříbrné obdélnikový zapuštěný níže v blatníku, přesně jak ho měly vozy Series II.
Označení roku by tedy mělo být právě naopak, stříbrná Series II 1957 a zlatá Series I 1956.

Dokonce si dovolím tvrdit, že ta zlatá a vínovou střechou je posledním vozem vyrobeným v Series I č.šasi 0501 , tedy jasný rok 1956.
Také ta druhá Mattelácká vínově červená, kterou označují jako 1957 je předposledním vozem Series I č.šasi 0499. Perlička tady je, že tyto jediné 2 poslední vozy Series I už byly postaveny na zkráceném rozvoru Series II 2600mm. Předtím to bylo 2800mm. Takže si mohl Mattel dovolit využít stávající formu a stejné rozvory u všech Matteláckých modelů jsou správně. Jen se trochu poletlo to pořadí a ty roky.
Re: Ferrari
Dík Dalibore za info.Musím se přiznat,že ta zadní část a ty ročníky k tomu mě moc nehrály.U té stříbrné mě zadek přece jenom připadal designově novější,ale zatím jsem to neřešil.Jak je vidět,tak modelářské firmy ročníky mastí hlava -nehlava. 

Re: Ferrari
Dík Jarku,já už si přízpěvek opravil(narozdíl od Mattela) 
Jinak tu SWB Californii od Mattelu vypustím úplně a půjdu do CMC,jak bude v prodeji...

Jinak tu SWB Californii od Mattelu vypustím úplně a půjdu do CMC,jak bude v prodeji...
Re: Ferrari
Tu Californiu bohuzial mam uz od Elitu, ale keby CMC urobilo verziu so strechou (ci uz hard top, alebo soft top) to by bolo skvele. Dufam, ze CMC spravi tuto verziu z LM.
Re: Ferrari
Asi jsem měl tušení,že to udělá i CMC a odradila mě i maska Californií u Mattelu,takže jsem Elite vypustil.Sice bych pochopitelně u CMC uvítal taky hard top , nebo soft top, ale i kdyby to byl obyčejný spyder,tak ho pořídím 

Re: Ferrari
Svato, ako je prosim Ta na tej zlatej verzii urobeny prechod farebnej linie medzi strechou a karoseriou? Dik.
Re: Ferrari
Ten přechod je Jarku ok,akorát co je tam problém,tak na rámečku kolem zadního skla je vidět odštípnutí od plata a na přední kapotě odštípnutá barva na hranách na 2 místech-ale asi bych řekl že je to indivuduelní záležitost toho,kdo to kompletoval.Holt tentokrát jsem měl trochu smůlu.Budu muset koupit barvu a trochu to zapravit 

Re: Ferrari
Dik za info Svato.