a Vám vadí, že AUTOart přišel s tím svým kompozitem, prostě Aa a jiní jen výrazně předběhli svou dobou
Lamborghini
Pravidla fóra
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Prosím opravte si obrázky které se špatně zobrazují nebo jsou nefunkční. Jinak budou z příspěvků odstraněny administrátorem.
Re: Lamborghini
http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/aut ... position-1
a Vám vadí, že AUTOart přišel s tím svým kompozitem, prostě Aa a jiní jen výrazně předběhli svou dobou
a Vám vadí, že AUTOart přišel s tím svým kompozitem, prostě Aa a jiní jen výrazně předběhli svou dobou
Re: Lamborghini
Nevím, jak ostatní, ale já těmhle hnojům neříkám auto. Auto v mých očích je dopravní prostředek, vyrobený z většiny z kovu, se spalovacím motorem, které řídím já, má nějakou estetickou hodnotu a jízda v něm je nějaký požitek.deesse23 píše:http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/aut ... position-1
a Vám vadí, že AUTOart přišel s tím svým kompozitem, prostě Aa a jiní jen výrazně předběhli svou dobou
To co nám výrobci v budoucnu připravují...to jest dopravní prostředek pro debily, kteří by za normálních okolností ani neudělali řidičák a tím pádem nepatří na silnici, který se bude řídit sám, parkovat sám a bude mít nula emisí.....Ještě, že už nepatřím k nejmladší generaci.....
Re: Lamborghini
Každý výrobek prochází svou vývojovou křivkou, i automobil. Po fázi prudkého rozvoje a boomu nastává fáze nasycení a aby nedošlo k fázi úpadku, je třeba modifikovat. A zde je kámen úrazu, aby se modifikace nestala sama o sobě hybnou silou úpadku.
Příznačné je, jak nám výrobci předvádějí auta budoucnosti, super ekologická, se spotřebou blížící se limitně nule, aerodynamická, s odlehčených ultra pevných materiálů.... A přitom se nerozpakují modifikovat směrem k dvoutunovým paskvilům a sytit jimi trh. Vymysleli marketingový název crossover a přesvědčují lidi v reklamách, že toto je to pravé auto úplně pro všechny. Tyto obludy popírají vše výše zmíněné i veškeré estetické hodnoty, kterými bychom měli dotvářet prostředí, ve kterém žijeme.
Příznačné je, jak nám výrobci předvádějí auta budoucnosti, super ekologická, se spotřebou blížící se limitně nule, aerodynamická, s odlehčených ultra pevných materiálů.... A přitom se nerozpakují modifikovat směrem k dvoutunovým paskvilům a sytit jimi trh. Vymysleli marketingový název crossover a přesvědčují lidi v reklamách, že toto je to pravé auto úplně pro všechny. Tyto obludy popírají vše výše zmíněné i veškeré estetické hodnoty, kterými bychom měli dotvářet prostředí, ve kterém žijeme.