Radku,
mě na těch malých Neo vadily docela dost tyto věci:
- jak napodobujou rámečky kolem oken a veškeré chromované lišty těmi úplně plochými nastřihanými pásky z extra tenkého nějakého hliníkového plechu, či co to je. Vypadá to hrozně, mají to mizerně nalepené, křivě, zvlněně, na některých místech to nedrží, chybí tomu tvar toho profilu, páč je to placaté, nemá to vůbec reálný lesk, vypadá to jak papírové, hrůza.
- čistota a přesnost zpracování v detailu, ta tam prostě není, ať se jedná o světlomety, stěrače, masky chladiče, kliky dveří, zpětná zrcátka atd.. atd.
- na tom resinovém podkladu ten lak vůbec nedosáhne lesku, jaký má lak na autě, je to celé jako polomatné, prostě vypadá to jak papírový model z vystřihovánky albatros.
U Sparku zase jsou to většinou modely závodních aut a jak Spark mastí ty vodní dekály, tak musím říct, že se mi to nelíbí ani na 1:18 a modely s tímto si už nekupuji. Ale na 1:43 to pak vypadá úplně nemožně, jak ty dekály nejdou dohladit do některých záhybů a zákoutí atd...
Nakonec jsem se při prohlížení vitrín naprosto zamiloval do Tatrovek 138 a 148 od Premium Classics. To by byla krásná vzpomínka na dětství...
Až jsem sklopil sklápěčku a zjistil, že protože zřejmě subdodavatel vyrábí jenom 1 druh pístnic, tak aby se jim tam vešla, mají ji přesně naopak než to bylo na skutečném autě a celá kinematika sklápění je úplně v....
Tož asi tak.
A jinak Ti musím říct, že jsi mi u pana Borského vyfouknul tu žlutou NSX TypeR. Furt jsem kolem toho chodil a nechával si to až nebudu mít co jiného, až si ji koupil.
